Poznaj funkcje
Zarządzanie bazą kontaktów
Udostępnij możliwość samodzielnej zmiany danych kontaktowych, dzięki czemu pozostaniesz w stałym kontakcie z całą organizacją.
Elektroniczna ewidencja
Dzięki Conext posiadasz aktualne dane o swojej organizacji na wyciągnięcie ręki, co ułatwia bieżącą organizację pracy oraz podejmowanie decyzji.
Przyjmowanie składek i płatności
Conext pozwala na bieżąco monitorować stan składek członkowskich, a także dzięki modułowi płatności on-line, umożliwić ich łatwe opłacenie.
Komunikacja z organizacją
Dzięki modułowi powiadomień email oraz SMS, możesz usprawnić przepływ informacji w organizacji, zapewniając bieżący dostęp do aktualności.
Wydawanie kart członkowskich
Conext usprawnia wydawanie kart członkowskich i legitymacji, pozwalając na samodzielne jej zamówienie, opłacenie oraz zautomatyzowanie wysyłki.
Moduł e-learning
Przekazuj materiały szkoleniowe i testy, do których cała organizacja będzie miała szybki i wygodny dostęp, co usprawni poszerzanie wiedzy.
Szkolenia i kursy
Conext pozwala monitorować szkolenia i kursy poprzez obsługę zapisów oraz ewidencję obecności i zaliczeń, co ułatwia
Repozytorium dokumentów
Zbierz wszystkie niezbędne dokumenty w jednym miejscu, dzięki czemu uporządkujesz formalności.
Głosowania oraz ankiety
Dzięki zastosowaniu Conext, możesz wsprzeć się głosem całej organizacji przy podejmowaniu kluczowych decyzji.