FAQ
Do jakich klientów skierowany jest Conext?
Conext jest systemem typu MMS (Membership Management System), więc jest skierowany głównie do ogranizacji, stowarzyszeń i klubów, jednak jego zastosowanie będzie sprawdzało się w każdym podmiocie, który zrzesza uczestników.
Jakie funkcje oferuje Conext?
Conext udostępnia szereg funkcji pozwalających na digitalizację i ułatwienie prowadzenia bieżącej działalności. Dodatkowy opis funkcji można znaleźć na stronie 'Poznaj funkcje'.
Ile kosztuje używanie platformy Conext?
Cena systemu różni się w zależności od wykorzystywanych funkcjonalności. Każdy z przygotowanych pakietów oferujemy w wariancie rozliczenia miesięcznego i rocznego. Infromacje dotyczące pakietów można znaleźć na stronie głównej.
Czy możliwe jest poszerzenie pakietu o konkretną funkcjonalność?
Każdego klienta traktujemy indywidualnie, dlatego jeśli żaden z przygotowanych pakietów nie odpowiada Państwa potrzebom, prosimy o kontakt w celu przygotowania indywidualnej oferty.
W jaki sposób możliwe jest przyjmowanie płatności za pośrednictwem Conext?
Obecnie możliwe jest przyjmowanie płatności z pośrednictwem systemu Przelewy24. Na etapie konfiguracji rozwiązania konieczne jest wypełnienie krótkiego formularza z danymi firmy, dzięki czemu płatności trafiają bezpośrednio na rachunek bankowy.
Czy Conext oferuje wsparcie w zakresie użytkowania narzędzia?
Tak. Każdy klient, niezależnie od wybranego planu, może liczyć na pomoc i udzielenie informacji dotyczących funkcji lub konfiguracji narzędzia.
Czy możliwe jest wypróbowanie narzędzia przed zakupem?
Oferujemy dostęp do interaktywnego demo, w którym odblokowane są wszystkie funkcje rozwiązania Conext. Dostęp do wersji demonstracyjnej jest możliwy z poziomu głównej strony.