Poznaj funkcje

Zarządzanie bazą kontaktów

Udostępnij możliwość samodzielnej zmiany danych kontaktowych, dzięki czemu pozostaniesz w stałym kontakcie z całą organizacją.

Elektroniczna ewidencja

Dzięki Conext posiadasz aktualne dane o swojej organizacji na wyciągnięcie ręki, co ułatwia bieżącą organizację pracy oraz podejmowanie decyzji.

Przyjmowanie składek i płatności

Conext pozwala na bieżąco monitorować stan składek członkowskich, a także dzięki modułowi płatności on-line, umożliwić ich łatwe opłacenie.

Komunikacja z organizacją

Dzięki modułowi powiadomień email oraz SMS, możesz usprawnić przepływ informacji w organizacji, zapewniając bieżący dostęp do aktualności.

Wydawanie kart członkowskich

Conext usprawnia wydawanie kart członkowskich i legitymacji, pozwalając na samodzielne jej zamówienie, opłacenie oraz zautomatyzowanie wysyłki.

Moduł e-learning

Przekazuj materiały szkoleniowe i testy, do których cała organizacja będzie miała szybki i wygodny dostęp, co usprawni poszerzanie wiedzy.

Szkolenia i kursy

Conext pozwala monitorować szkolenia i kursy poprzez obsługę zapisów oraz ewidencję obecności i zaliczeń, co ułatwia

Repozytorium dokumentów

Zbierz wszystkie niezbędne dokumenty w jednym miejscu, dzięki czemu uporządkujesz formalności.

Głosowania oraz ankiety

Dzięki zastosowaniu Conext, możesz wsprzeć się głosem całej organizacji przy podejmowaniu kluczowych decyzji.